Thursday, November 26, 2009

Let's Moving!!

Nak gi pindah mana ni?hehe..See..sekarang da ada rumah baru..Yela..sebelum ni aku hanyalah menumpang di blog orang..ala..bukan orang lain pun..heheh..suami sendiri jek..Disebabkan kebosanan yang amat dan blog yang aku tumpang sebelum ni ada masalah teknikal..so aku decide untuk ada rumah sendiri.
Yeah...this is my own blog! Aku boleh merapu sesuka ati. Erk..bukan ke selama ni aku mmg merapu kat dlm blog suami aku tu.. ;p Sebenarnya renyah sket guna wordpress..or..aku yang tak pandai..sume guna coding..nak copy paste gambar pun..kene ada skill..kalo tak..abis senget benget..aiyooo..otak aku perlukan rehat...Rehat yang secukupnye..taknak pk dah coding bila nak merapu..Penat Den!! So..ini adalah 1st entri aku di rumah baru..Penulis "MuzZz" di "Catatan AzharZul & MuzZz" telah berpindah ke blog ini. Penulis je yang pindah tau..Blog tu masih wujud..Tengokla kalo aku gila kuasa ke nanti..conquer dua2 blog.hhahaha..

No comments:

Post a Comment